Popis práce

  • připravovat podklady pro obchodní jednání 
  • poskytovat podporu při řízení procesu nabídky 
  • koordinovat přípravu nabídky a kalkulace 
  • účastnit se vyjednávání se zákazníky či dodavateli 
  • interně komunikovat napříč všemi firemními úseky, spolupracovat zejména s technickým úsekem a oddělením nákupu 

Požadujeme 

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (technický nebo ekonomický směr výhodou)  
  • zkušenosti z obchodní činnosti ve výrobní společnosti výhodou 
  • pokročilou znalost MS Office 
  • AJ na komunikativní úrovni, znalost dalšího jazyka výhodou 
  • příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti 
  • schopnost týmové spolupráce 
  • zodpovědnost, zájem o osobní rozvoj 

Nabízíme 

  • příjemní pracovní prostředí v nově zrekonstruovaném areálu 
  • flexibilní pracovní dobu 
  • Cafeterii Škoda Benefity – až 4 800 Kč ročně pro volnočasové aktivity, správa stravenek, čerpání benefitů pomocí Edenred Card 
  • příspěvek na penzijní připojištění 1 300 Kč měsíčně (nárok vzniká okamžikem nástupu), 
  • dotované stravování v kantýně přímo v areálu společnosti 
  • 5 týdnů dovolené, 2 dny sick days 
  • skupinové i individuální jazykové kurzy (skupinové kurzy zdarma) 
  • zvýhodněný firemní mobilní tarif 
Naše inzeráty jsou v některých případech napsány v ženském nebo mužském rodě. Tento proces byl zvolen výhradně proto, aby byla čtenost textu plynulá. V žádném případě naše společnost nevyjadřuje na volné pracovní pozice k uchazečům a uchazečkám genderovou, nebo diskriminační podmínku.