Popis práce

  • Zajišťovat nákup komponent a služeb pro potřeby výroby (zejména strojní díly) 
  • Monitorovat termíny dodávek 
  • Komunikovat s dodavateli 
  • Optimalizovat skladové zásoby 
  • Spolupracovat s ostatními odděleními společnosti 
  • Pracovat v systému BAAN, MS Office 
  • Zajišťovat reporting 

Požadujeme 

  • Minimálně středoškolské vzdělání (VŠ technického nebo ekonomického směru výhodou) 
  • Praxi v nákupu, zkušenosti v nákupu ve výrobní společnosti výhodou 
  • Orientaci ve výkresové dokumentaci 
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni 
  • Proaktivní přístup 
  • Důslednost a pečlivost 

Nabízíme 

  • Možnost okamžitého nástupu  
  • Pružnou pracovní dobu, občasný home office 
  • Zázemí stabilní české společnosti  
  • Příležitost pro kariérní růst 
  • Týden dovolené navíc – tj. 25 dní dovolené + 2 Sick days 
  • Příspěvek na penzijní připojištění 1 300 Kč měsíčně (nárok vzniká okamžikem nástupu) 
  • Cafeterie Škoda Benefity 4 800 Kč ročně pro volný čas a kulturu 
  • Dotované stravování v kantýně v prostorách společnosti 
  • Jazykové kurzy (skupinové kurzy zdarma) 
  • Firemní školku v rámci Techmanie 
  • Zvýhodněný firemní mobilní tarif 
  • firemní akce (Všesportovní den, vánoční večírek, Do práce na kole apod.) 
Naše inzeráty jsou v některých případech napsány v ženském nebo mužském rodě. Tento proces byl zvolen výhradně proto, aby byla čtenost textu plynulá. V žádném případě naše společnost nevyjadřuje na volné pracovní pozice k uchazečům a uchazečkám genderovou, nebo diskriminační podmínku.