Popis práce

  • vyhledávat dodavatele 
  • organizovat obchodní jednání 
  • uzavírat smluvní vztahy 
  • spolupracovat při přípravě nabídek pro zákazníky 
  • interně komunikovat zejména s technickým úsekem a s projektovými manažery 
  • po zaučení zajišťovat nákup převodovek pro celou skupinu Škoda Transportation 

Požadujeme 

  • zkušenosti s nákupem min 3 roky (znalost nákupních procesů) 
  • kladný přístup k technice (orientaci v technické dokumentaci, porozumění technické specifikaci, čtení technické dokumentace) 
  • právní povědomí zejména v oblasti nákupu 
  • MS Office (zejména MS Excel – analýza a interpretace dat) 
  • znalost anglického jazyka na úrovni, která Vám dovolí vést obchodní jednání (nakupujeme od zahraničních dodavatelů) 
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič 
  • efektivní obchodní komunikaci 
  • znalost výrobních interních informačních systémů výhodou (pracujeme zejména se systémy Baan, SmartTeam a Easy Archiv) 
  • znalost zboží/služeb/trhu v oblasti převodovek, spojek a závěsek výhodou 

Nabízíme 

  • zajímavé finanční ohodnocení odpovídající strategické pozici 
  • příjemné pracovní prostředí v zrekonstruovaném areálu poblíž centra Plzně 
  • týden dovolené navíc – tj. 25 dní dovolené + 2 Sick days 
  • příspěvek na penzijní připojištění 1 300 Kč měsíčně (nárok vzniká okamžikem nástupu) 
  • Cafeterie Škoda Benefity 4 800 Kč ročně pro volnočasové aktivity 
  • dotované stravování v kantýně v prostorách společnosti 
  • individuální i skupinové jazykové kurzy (skupinové kurzy zdarma) 
  • firemní akce (všesportovní den, vánoční večírek, Do práce na kole apod.) 
  • firemní školku v rámci Techmanie 
Naše inzeráty jsou v některých případech napsány v ženském nebo mužském rodě. Tento proces byl zvolen výhradně proto, aby byla čtenost textu plynulá. V žádném případě naše společnost nevyjadřuje na volné pracovní pozice k uchazečům a uchazečkám genderovou, nebo diskriminační podmínku.