Disponent/ka nákupu – plánování
Popis práce
Je zodpovědný/á za materiálové plánovaní ke spokojenosti zákazníků v rámci požadovaných časových lhůt, standardů kvality a celkových nákladů.
- příjem a zpracování objednávek a výhledů od zákazníků,
- řízení nákupních objednávek a logistického toku s ostatními závody v rámci skupiny Laird nebo s externími dodavateli,
- průběžná komunikace o stavu plnění objednávek se zákaznickým servisem či přímo se zákazníky,
- operativní komunikace a koordinace činností s ostatními odděleními uvnitř firmy.
Požadujeme
- pečlivého a komunikativního člověka s dobrými organizačními dovednostmi,
- zkušenosti s odvoláváním materiálu a plánování výroby výhodou,
- praxe v automotive výhodou,
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
- znalost MS Office (MS Excel, Word, Outlook),
- min. SŠ vzdělání
Vhodné i pro šikovné absolventy, vše potřebné naučíme.
Nabízíme
- zajímavou a různorodou práci v perspektivní společnosti (jsme součástí společnosti DuPont),
- optimální vyváženost pracovních povinností a osobního života,
- přátelský pracovní kolektiv,
- týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů),
- 3 dny Sick days
- životní a úrazové pojištění hrazené zaměstnavatelem
- dotované závodní stravování (výběr ze 6 jídel pod 40 Kč, velmi kladné hodnocení jídla),
- 2x ročně body v systému Benefity.cz v hodnotě celkově 1000 Kč,
- MultiSport kartu (volnočasová karta na sport/wellness, možnost i pro rodinné příslušníky),
- výhodné firemní tarify v síti Vodafone,
- dárky k pracovním výročím, narození dítěte, sňatku, či Vánocům,
- parkování v areálu firmy.