Popis práce

Je zodpovědný/á za materiálové plánovaní ke spokojenosti zákazníků v rámci požadovaných časových lhůt, standardů kvality a celkových nákladů. 

  • příjem a zpracování objednávek a výhledů od zákazníků, 
  • řízení nákupních objednávek a logistického toku s ostatními závody v rámci skupiny Laird nebo s externími dodavateli, 
  • průběžná komunikace o stavu plnění objednávek se zákaznickým servisem či přímo se zákazníky, 
  • operativní komunikace a koordinace činností s ostatními odděleními uvnitř firmy. 

Požadujeme 

  • pečlivého a komunikativního člověka s dobrými organizačními dovednostmi, 
  • zkušenosti s odvoláváním materiálu a plánování výroby výhodou, 
  • praxe v automotive výhodou, 
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, 
  • znalost MS Office (MS Excel, Word, Outlook), 
  • min. SŠ vzdělání 

Vhodné i pro šikovné absolventy, vše potřebné naučíme. 

Nabízíme 

  • zajímavou a různorodou práci v perspektivní společnosti (jsme součástí společnosti DuPont), 
  • optimální vyváženost pracovních povinností a osobního života, 
  • přátelský pracovní kolektiv, 
  • týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů), 
  • 3 dny Sick days 
  • životní a úrazové pojištění hrazené zaměstnavatelem 
  • dotované závodní stravování (výběr ze 6 jídel pod 40 Kč, velmi kladné hodnocení jídla), 
  • 2x ročně body v systému Benefity.cz v hodnotě celkově 1000 Kč, 
  • MultiSport kartu (volnočasová karta na sport/wellness, možnost i pro rodinné příslušníky), 
  • výhodné firemní tarify v síti Vodafone, 
  • dárky k pracovním výročím, narození dítěte, sňatku, či Vánocům, 
  • parkování v areálu firmy. 
Naše inzeráty jsou v některých případech napsány v ženském nebo mužském rodě. Tento proces byl zvolen výhradně proto, aby byla čtenost textu plynulá. V žádném případě naše společnost nevyjadřuje na volné pracovní pozice k uchazečům a uchazečkám genderovou, nebo diskriminační podmínku.

Související práce