Sales Coordinator (prodejní koordinátor)

Popis práce

administrativní podpora Front Office obchodníků (aktivní spolupráce na denní bázi), práce s tendrovou dokumentací, sumarizace tendrové zakázky, příprava podkladů pro zpracování nabídky, koordinace přípravy nabídky napříč společností, zpracování podkladů pro kalkulaci nákladů a tvorbu ceny, participace na vytvoření finální nabídkové dokumentace ve spolupráci s ostatními firemními úseky, interní komunikace napříč všemi firemními úseky, včetně poboček v Turecku, Maďarsku, Finsku či Německu. 

Požadujeme 

  • Ukončené SŠ v technickém oboru 
  • Praxi s přípravou nabídek ve výrobním sektoru min 1 rok 
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyky výhodou 
  • Týmového ducha 
  • Systematický přístup k práci, orientaci na detail 
  • Dobré komunikační schopnosti 
  • Pokročilou znalost MS Office 

Nabízíme 

  • Zajímavou pracovní příležitost v perspektivní české společnosti se sídlem v Plzni 
  • Příležitost pro osobní a kariérní rozvoj 
  • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí 
  • Bohatý program zaměstnaneckých výhod 
  • Nástupní mzda dle zkušeností 
  • Týden dovolené navíc – tj. 25 dní dovolené + 2 sick days 
  • Příspěvek na penzijní připojištění – 1 300 Kč měsíčně 
  • Cafeterie Škoda Benefity – 4 800 Kč ročně pro volný čas a kulturu 
  • Dotované závodní stravování v prostorách společnosti 
  • Jazykové kurzy zdarma 
  • Volné vstupenky na sportovní a kulturní akce 
  • Firemní akce, očkování proti chřipce 
  • Firemní školka 
  • Možnost přesčasů 
Naše inzeráty jsou v některých případech napsány v ženském nebo mužském rodě. Tento proces byl zvolen výhradně proto, aby byla čtenost textu plynulá. V žádném případě naše společnost nevyjadřuje na volné pracovní pozice k uchazečům a uchazečkám genderovou, nebo diskriminační podmínku.