Customer Sales Support – referent
Popis práce
- Příjem zakázek, jejich vyjasnění se zákazníkem a zadání do systému
- Specifikace zákaznických a technických požadavků
- Péče o celý průběh zakázky
- Aktivní komunikace se zákazníkem a výrobou o celém průběhu zakázky
- Odpovědnost za celý průběh zakázky a včasnost dodání
Požadujeme
- SŠ/VŠ, technického směru výhodou
- Uživatelská znalost práce na PC –MS Office, Dynamics výhodou
- Aktivní znalost angličtiny, další cizí jazyk výhodou
- Praxe v oblasti technického prodeje, výhodou zkušenost s projektovou výrobou
- Orientace ve výkresové dokumentaci
- Komunikativnost, flexibilita, orientace na cíl, týmový hráč, prozákaznická orientace
Nabízíme
- Zajímavou v práci v denním kontaktu se zákazníkem
- Aktivní využití cizího jazyka
- Mzda odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta
- další zaměstnanecké výhody např.
- dotované stravování v areálu, 25 dnů dovolené, další výhody dle Kolektivní smlouvy
Naše inzeráty jsou v některých případech napsány v ženském nebo mužském rodě. Tento proces byl zvolen výhradně proto, aby byla čtenost textu plynulá. V žádném případě naše společnost nevyjadřuje na volné pracovní pozice k uchazečům a uchazečkám genderovou, nebo diskriminační podmínku.
Směnnost
Jednosměnný provoz