Specialista zákaznického servisu
Popis práce
- řešení požadavků ze strany zákazníků prostřednictvím komunikace napříč všemi odděleními,
- komunikace se zákazníky o situacích vzniklých ve výrobním závodě,
- zadávání a potvrzování zákaznických objednávek,
- vyřizování emailové korespondence se zákazníky,
- spolupráce s oddělením výroby a plánování s cílem stanovit priority objednávek,
- spolupráce s ostatními odděleními s cílem identifikovat a řešit témata související s prodejem, službami a dodávkami,
- budovat a udržovat vztahy se zákazníky.
- Vhodné i pro šikovné absolventy.
Požadujeme
- minimálně středoškolské vzdělání (výhodou je zaměření na obchod),
- velmi dobrou znalost angličtiny slovem i písmem pro každodenní komunikaci – úroveň B2/C1,
- dobrá znalost němčiny je velkou výhodou,
- praxe ze zákaznického servisu – je výhodou,
- dobrá znalost MS-Office a zkušenosti s ERP/CRM systémy,
- vynikající komunikační a vyjednávací schopnosti a týmového ducha.
Nabízíme
- různorodou práci v mezinárodním prostředí,
- stabilitu nadnárodní korporace se širokým portfoliem produktů a činností (jsme součástí společnosti DuPont),
- optimální vyváženost pracovních povinností a osobního života,
- přátelský pracovní kolektiv,
- příležitosti pro další vzdělávání a osobní rozvoj,
- další jazykové vzdělávání,
- týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů),
- dotované závodní stravování (výběr ze 6 jídel pod 40 Kč, velmi kladné hodnocení jídla zaměstnanci),
- 2x ročně body v systému Benefity.cz v hodnotě celkově 1000 Kč,
- MultiSport kartu (volnočasová karta na sport/wellness, možnost i pro rodinné příslušníky),
- výhodné firemní tarify v síti Vodafone,
- dárky k pracovním a osobním výročím,
- parkování v areálu firmy.
Naše inzeráty jsou v některých případech napsány v ženském nebo mužském rodě. Tento proces byl zvolen výhradně proto, aby byla čtenost textu plynulá. V žádném případě naše společnost nevyjadřuje na volné pracovní pozice k uchazečům a uchazečkám genderovou, nebo diskriminační podmínku.
Směnnost
Jednosměnný provoz